Aga mulle tundub, et kui elektrimootorratastel oleksid piisavalt mahukad akud, siis tsiklisõbrad ikkagi ei ostaks ja ei sõidaks nendega. Nimelt elektrimootor ei tekita piisavalt tugevat müra, sõitja ei saa fiilingut.
Väikesed DKW-d jõudsid sihtkohta esimestena samal põhjusel, miks suuremad tsiklid teisena - maantee raskelt läbitavuse tõttu. Kerge tsikli lükkab ju sogast kergemini läbi ja ka manööverdavus on parem. Kui teeolud veel raskemad olnuks, jõudnuks esimesena N-Jõesuusse hoopis jalamehed.
Ka siin, Järvamaal olid mõned tsiklimehed keset alevikku oma sõiduriistadega plärista mas. Sõitsid läbi aleviku nii, et elumajad, mis on keskusest tund uvalt ka ugemal, said sellest jubedast plärinast osa. Tsiklimehed peaks sellega arvestama, et see nende tsiklite plärin häirib teisi inimesi. Ka päeva ajal tuleb austada kaasinimeste kodurahu. Kõigile ei meeldi nende sõiduriistade kohutav plärin. Ja EI PEAGI MEELD IMA! MIKS NAD EI I OS KA JA EI TAHA SELLEGA ARVESTADA?!
Olen ka tsiklikasutaja olnud pikalt (kui mootorratas oli veel tarbesõiduk). Demonstratiivne pläristamine häirib mindki. Sõidab väikses maakonnakeskuses tüüp 10 000€-se tsikliga keskmiselt podinal. Siis keerab natuke gaasi ja naudib üle auuli kostvat röögatust. Oleks minu teha, võtaks taolise tsiklisti hoobilt rajalt. Peaks piisama numbri teatamisest politseile ja esimene tänavapatrull tühistaks taolise mootorratta tehnoülevaatuse kohapeal tehtava kiirenduskatse põhjal. Kõrvagagi kuulda ju, et sumbutaja on seest tühjaks tehtud.
KOMMENTAARID (6)